четверг, 9 апреля 2020 г.


10.04. П’ятниця Сьогодні ще попрацюємо і два дні відпочинку.
1.Читання Тема. В. Дерманський  Чудо із чудес.
Читанка. Прочитай вірш на с.122-123. Дай відповіді на питання с.123. Якщо не можеш дати відповідь, прочитай вірш ще раз і подумай.Попрацюй над виразністю вірша.
2.Українська мова Тема. Розрізнення груп слів і речень Розпізнавання речень за основними ознаками. 
Каліграфічну хвилинку (буква о) і речення запишіть у зошит. Закріпіть знання по підручнику. Впр.1 (усно) Вправа 2 випиши із вправи 2 речення. Опрацюй висновок впр. 3 , впр  6,7 (усно)  Вправа 4,5 письмово.
Настав час перепочинку.  Руханка https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
3.ЯДС Тема Славетні українці.
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=0bDT4SfHN0c
Зупиняй відео, прочитуй тексти. Про кого, з видатних людей із відео, ти уже чув.
Опрацюй матеріал підручника с.90-91, прочитай тексти, розглянь фотографії. Подумай, чи кожна людина може стати успішною? Що для цього потрібно?
Назви відомих українців, яких ти запам’ятав (4-5прізвищ)
Ось і закінчився тиждень. Ти зможеш відпочити. Але не забувай про щоденне читання (записи у читацькому щоденнику) та пограй із сорбонками (таблиця 2, 3, 4)

среда, 8 апреля 2020 г.


9.04 Четвер Доброго ранку всім!
1. ЯДС Тема . Мої громадянські права та обов’язки як члена суспільства
Пригадай, що вчив на попередньому уроці.
1Як називається наша Батьківщина?
2.Яка столиця України?
3. Назви державні символи нашої країни.
4.Що ти знаєш про історію нашого села?
Переглянь відео, розкажи, які ти маєш права і обов’язки.  Опрацюй сторінки 88-89 підручника. Зверни увагу на значення слів: закон, Конституція.
2. Математика Тема. Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка.
Слухаємо відео урок, завдання виконуємо всі усно (по бажанню можна записати математичний диктант у зошит)
Далі працюємо по підручнику або з друкованими матеріалами.
Підручник. №1-3 усно , №4 письмово в зошиті.
Друковані матеріали. Відео урок йде по цих матеріалах, тому можна одночасно працювати. С.30 все усно., с.14 письмово на карточці.
А тепер можна пограти і повторити матеріал https://learningapps.org/10347267
Порухайся  https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI
3.Читання. Тема .З.Мензатюк  Дощиковий цвіт по посібнику «Я люблю читати»
Прочитай твір. Дай відповіді на питання с.87, прочитай ще раз і виконай завдання на с.88 ( знайди відповідності)
4.Фізкультура. Використайте руханки з попередніх уроків та відео по футболу.


08.04 Ось і середа. То ж давайте просинайтеся і до роботи. Зарядку зробити не забули?
1.Читання Тема. Символи весни. М. Познанська «Пролісок» ,Г. Черінь «Українські квіти» (посібник «Я люблю читати»)
Прочитайте вірш М .Познанської,  дайте відповіді на питання .с.86,повчіться виразно читати, відпочиньте з піснею «Пролісок», яку недавно вивчали на Мистецтві. Прочитай вірш «Українські квіти», розкажи про які квіти читав, знайди їх на малюнку. Прочитай вірш виразно комусь із дорослих. Завдання виконано. Перепочинь

2 Математика Тема Знайомимось із арифметичною дією ділення
Відео урок
Уважно прослухати, завдання відео виконувати усно. По підручнику с.108 завдання 2 усно, прочитай декілька разів висновок; завдання 3, 4 письмово в зошиті, завдання 5 уже розібрали по відео.
Друковані матеріали с.28 відповідає уроку по відео: дивитеся і розбираєте одночасно ( завдання 3, зупиняєте відео , виконуєте по листочку, потім звіряєте з відео). Все інше по відео усно, а письмово по с.13. Задача 43 вставити числа в схему і розв'язати в зошит, або внизу під схемою
3. Фізкультура. Повторюємо вправи з м’ячем по відео з попереднього уроку.
4. Сьогодні на уроці мови вас чекає діагностична робота. Для цього беремо двойний аркуш паперу, підписуємо .(все є в роботі) і починаємо працювати. До речі, я знаю, що ви у мене розумнички, то ж попросіть батьків, щоб вам не заважали працювати. Ви і самі чудово справитеся з роботою. А мами нехай займуться своїми справами!Діагностична робота №      Дата

П.І.
1.Яка частина мови відповідає на питання Хто?  Що?
         А)  прикметник
        Б)іменник
        В)дієслово
2.Дієслово – це частина мови, яка відповідає на питання
        А)який? яка? яке?
        Б)скільки?
         В) Що робить? Що роблять?
3.Числівник називає
         А)дії предметів
          Б) кількість предметів
           В)назви предметів
4. Яка частина мови називає ознаки предметів?
           А)іменник
            Б) числівник
             В) прикметник
5.Оберіть рядок, в якому є лише  прикметники
            А) три, четвертий, садок
              Б)сильний, смачний, приємний
             В)зелений, зелень, літає
6.Спиши речення, кожне слово пиши окремо, перше слово в реченні пиши з великої букви.
  уполірозквітливеликічервонімаки
7. Виписати з  тексту дієслова
 Оля зробила всю хатню роботу:
Квіти полила і посуд помила-
Мама свою помічницю хвалила.
8. Добери і запиши пропущені слова з довідки.
Діти пішли …лісу.  Вони вийшли … узлісся. Зупинилися… сосни. Білочка сховалася… дупло. Дятел стукотів … дереву. Зайчик сховався … кущем.
Довідка: по, до, біля, у , на, під

Оціни свою роботу смайликом.

вторник, 7 апреля 2020 г.

07.04 Доброго ранку! Доброго дня!
Навчання розпочинати пора!
1.ЯДС . Тема. Україна – європейська держава. Символи держави.
Переглянь уважно відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UTpSQvivMnM
Розкажи комусь із дорослих про що довідався, назви державні та народні символи нашої країни. Закріпи свої знання, опрацювавши матеріал по підручнику с.86-87. Повчись виразно читати Державний Гімн України. Розпитайте дорослих, що вони знають про історію нашого села (матеріали можна знайти на сайті сільради)
Діти повинні знати:
1. Назву нашої країни, столицю, назву свого села.
2.Називати державні та народні символи України.
3. Знати свою адресу: область, район, село, вулицю.

 2. Математика. Продовжуємо повторення. Арифметична дія множення.
Переглянемо відео урок за посиланням
Відео прослухати, дати усно відповіді на питання Зайчика. У зошиті виконати завдання.
1.Заміни суму однакових доданків множенням
8+8+8+8+8=8*5         6+6+6+6+6+6+6=
13+13+13+13=            17+17+17=                  10+10+10+10+10+10+10
2.Заміни дію множення дією додавання та знайди  значення виразів

4*5=4+4+4+4+4=20               7*5=                14*4=
37*3=                                        9*4=                 20*4=
3. Розв’яжи задачу з підручника с.68 №5(схему не перемальовувати, просто підібрати потрібну і пояснити, що означає кожний відрізок), розв’язування записати у зошит
4. Виконати завдання за посиланням   https://learningapps.o
3. Українська мова Повторення про частини мови.
ПОДІЛ НА ГРУПИ СЛІВ, ЩО НАЛЕЖАТЬ ДО РІЗНИХ ЧАСТИН МОВИ. СЛУЖБОВІ ...
Виконай тестову тренувальну роботу (зміст завдань не переписувати)
Прізвище ім'я                                                                                                        
1.Числівник це частина мови, яка називає
А) дію             Б) предмет                В) числа                     Г) ознаку
2. Числівник відповідає на питання
А) що робити? що зробити?
Б) який? яка? яке? які?
В) хто? Що?
Г) скільки?
3. Прочитай задачу. Підкресли числівники. Відповідь запиши одним реченням.
Сім цукерок Толя мав. Дві цукерки мамі дав,
Дві — малій сестричці Олі. А лишилось скільки в Толі?
                                                                                                                                             
4. Утвори сполучення запиши.
В І  3 Л О                                     Г 1 Н И К
                                                                                                                                            
7. Службові слова....
А) відповідають на питання                       Б) не відповідають на питання
8. Для чого служать службові слова?
                                                                                                                                                                    
9. Службові слова з іншими словами пишемо....
А) разом                                                                           Б) окремо
10. Знайди і встав загублені службові слова. Скористайся довідкою.
Струмок серед гаю, ........стрічечка.
...... квітці метелик, ......... свічечка.
Хвилюють .........квітнуть поля —
Добридень тобі, Україно моя!
Довідка: як,  і,  на
11. Випиши з тексту службові слова
Що то, діти за країна –
Неба синього блакить,
На ланах у серпні жито
Стиглим золотом блищить?
                                                                                                                                                        
12. Спиши речення. Слова в реченні записуй окремо одне від одного.
Ікрасиваічудоваукраїнськаріднамова.
4.Фізкультура. Попробуйте  погратися з м’ячем.
                                                                                                                                                        





воскресенье, 5 апреля 2020 г.


. Понеділок  06.04. Доброго ранку всім!  От і скінчилися канікули. Настав час працювати.
Давайте проведемо віртуальну ранкову зустріч. Хто хоче, поділіться своїми враженнями від канікул. Що робили? Як відпочивали?  Розкажіть про це у відео, або напишіть повідомлення 3-4 речення (коротко і ясно) і надішліть у групу. Хто хоче, може намалювати свій відпочинок.
1 Читання. Тема. Краса українських писанок. Попрацюйте з  посібником «Я люблю читати» Опрацюйте твори :  За О. Менем «Крашанки і писанки»
                                Д.Чередниченко «Писанка» Прочитайте розповідь про писанки, розкажіть дорослим про що читали. Перепочиньте трішки і прочитайте вірш Д.Чередниченка. Чи сподобався вам вірш? Чи подобається вам розмальовувати писанки?  Повчися читати виразно вірш.
2.Математика Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал Спочатку пригадаємо різні способи додавання і віднімання в межах 100 , використовуємо відео за посиланням:.  https://www.youtube.com/watch?v=yQzGnZ7Kzeo&feature=share&fbclid=IwAR1U3FvcsTCyXRK2ln-JHe4JVAEHwClaeSrdYbh2V1QxVtvWetJBOnmxqwY
Виконайте в зошиті завдання з підручника с.88 №6 ( розв’яжіть зручним для вас способом)  с.90 №2 і задача с.2 с.91
Між уроками відпочинь з руханкою https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
3.Українська мова. Тема. Узагальнення знань про частини мови.  Переглянь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=98SmRgglg5E&t=13s

org/4733747 Виконай завдання, які дано у відео, запиши все у зошит

Виконай завдання у зошит. Ставлячи питання ці, слова записуй у стовпці.
Хто?                   Який?                                  Що робить?
Ведмідь, пухнастий, бурий, дрімає, спить, котик, кінь, дідусь, скаче, старий, вороний, відпочиває.
Перевір себе чи добре ти знаєш частини мови за посиланням 
https://learningapps.org/4733747 (це завдання бажано виконати обов'язково)
4 Технології і дизайн  Тема: Великодня писанка. Скористайся відео, вибери дві роботи за бажанням, роби по зразку (батьки нехай лише дадуть матеріали)https://www.youtube.com/watch?..