четверг, 30 апреля 2020 г.


30.04 Четвер Сьогодні ще попрацюємо і вас чекають три дні вихідних!
Тема.Читання Діагностична робота  Робота з літературним твором.
Текст читаємо самостійно, вдумливо, потім виконуємо завдання. Після виконання завдання перевіряємо роботу і ставимо +чи – та оцінюємо роботу кружечком.
2.Математика. Тема Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми
Виконуємо всі завдання згідно відео
Записати в зошит с.120 задачі 2 і 3 короткий запис і розв’язування (схеми з відрізками не треба креслити; записати вирази №2
відрізками не треба креслити; записати вирази №2
3.ЯДС Тема Ознаки літа в неживій природі Підручник с.110
Переглянемо відео

Опрацюємо завдання підручника с.110

среда, 29 апреля 2020 г.


29.04 Середа  Доброго ранку! Починаємо працювати!
1.Читання Тема. Вірш Н . Кир’ян «Розмова хмарок» с. 130-131
Прочитай вірш, виконай завдання с. 131, знайди рими у вірші, повчися виразно читати вірш. Посібник «Я люблю читати» с. 95-96 Опрацюйте вірш «Що це», загадки. Повчись добирати порівняння с. 96

2. Математика. Тема. Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі
Завдання: вчимося розв’язувати задачі та закріплюємо знання таблиць множення та ділення 2.
Виконати завдання  Вчи. юа нhttps://vchy.com.ua/teachers/g/184448/course_programs/2/lessons/7864


Працюємо всі по підручнику відповідно відео
 Записуємо задачі в зошит, виконуємо письмово №2,3,4 у зошит

3.Українська мова. Тема Диктант (тренувальний)
Виконуємо в зошиті відповідно відео, перевіряють диктант діти самостійно, не забудьте про самооцінювання

4.Мистецтво Слухаємо пісню Лисички з опери М.Лисенка «Коза-Дереза»

Повторимо спів пісні попереднього уроку
5.Фізкультура Проводимо відповідно відео


вторник, 28 апреля 2020 г.


 28.04 Вівторок
1. ЯДС. Тема Діагностична робота
«Моя країна- Україна»

Діагностична робота № 7 з ЯДС  Дата ……………
учня/учениці 2 класу__________________________________

1. Продовж висловлювання:
Наша країна називається ________________________________
Столиця нашої держави – місто __________________________
Місто/село, в якому я живу, називається ____________________________

2. Який птах є символом свободи й таланту? 
А)     горобець          Б)     дятел             В)       соловей
3. Познач прапор нашої держави:
А)  жовтий і синій                                Б)   синій і жовтий      В) жовтий і червоний
4. Урочиста пісня, яку слухають і виконують стоячи, приклавши руку
до серця, це:
а) колискова                            б) гімн                               в) обжинкова
5.Основним  законом України є…..
6.
  В Україні державною мовою є:
а) російська;
б) українська;
в) англійська
7.Рослинні символи України це-…….
8.Запиши кілька прізвищ славетних українців
9.  Досліди! Які видатні постаті зображено на купюрах? З’єднай відповідності.

1)    2грн                          2) 100грн                                3)200грн

         А)  Леся Українка                   

   Б)  Ярослав Мудрий               
         В)  Тарас Шевченко

2.Математика. Тема Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на2
Робота по підручнику для всіх
Проспівай таблицю:
Або:
Працюємо всі по підручнику с.117-118
С. 117усно, с.118 письмово№3,5,6, 7(обернені задачі необов’язково)
Таблицю множення я думаю ви знаєте, а значить знаєте і ділення, адже щоб
12:2=    (треба знати яке число помножити на 2, щоб було 12, тобто 6)

3.Українська мова. Тема Повторення і закріплення знань про речення
Повторимо матеріал згідно відео. Це не діагностична робота!
https://www.youtube.com/watch?v=PIZOwAisTwc&feature=youtu.be

Завдання виконуємо в зошиті.

понедельник, 27 апреля 2020 г.


Доброго ранку! Доброго дня! Бажаю всім гарного дня! Надіюся ви встигаєте не лише виконувати мої завдання , а і читати кожного дня та вести читацький щоденник!
З сьогоднішнього дня , будь ласка, кожну вашу роботу оцінюйте таким чином: малюєте невеликий кружечок, ділите його олівцем на чотири рівні частини. Мені все зрозуміло(якщо завдання виконали самостійно, зафарбовуєте весь кружечок); іноді щось незрозуміло (виконували з підказкою, фарбуєте три чверті кружечка);  часто незрозуміло ( виконували з допомогою, фарбуєте половину) ; зовсім незрозуміло ( не можете самі виконати, фарбуєте чверть кружечка) Будь ласка, зверніть увагу на це оцінювання! Це важливо!
Ну а тепер, зарядка (рухатися необхідно), сніданок і чекайте завдання!
27.04 Понеділок. Починаємо працювати!
1.Читання Тема «З історії винаходів» («Я люблю читати») с.77-78
Розпочни роботу зі скоромовки с .77 навчись читати її швидко(як у тебе вийде)
Прочитай розповідь про М. Фарадея двічі, розкажи, що прочитав, потім так же опрацюй другу частину.
2. Математика Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
Спочатку всі дивимося коротке відео, намагаємося зрозуміти
https://www.youtube.com/watch?v=VKtzntVC0q8 Після цього відео, хто працює за підручником відкриває с.116 і опрацьовує матеріал №1,2,3,4 письмово в зошиті, №5 усно

Хто працює по друкованих зошитах працює по навчальному зошиту і відео одночасно
Н .З. с. 44-45 Працюю по відео https://www.youtube.com/watch?v=hIdsSX-xq5I&t=39s
Завдання с .44 письмово , с .45 №6 по бажанню, а задачу №7 у зошит письмово.
Якщо щось не зрозуміло, звертайтеся до мене!


3. Українська мова Складаю речення. С. 123-124.

Працюємо відповідно відео, виконуємо всі завдання, не забуваючи позначати: Вправа і номер
4.Дизайн і технології. Тема. Пташка (ліпимо пташку з пластиліну, або соленого тіста, якщо немає, то можлива аплікація чи малюнок пташки) Підручник ЯДС с.91 відео пташки з пластиліну
Хто робитиме аплікацію, наберіть у інтернеті «аплікація пташка з паперу» і виберіть варіант, що підійде ( не вибирайте складні роботи)
Малювання пташки