Доброго ранку! Доброго дня! Бажаю всім гарного дня! Надіюся
ви встигаєте не лише виконувати мої завдання , а і читати кожного дня та вести
читацький щоденник!
З сьогоднішнього дня , будь ласка, кожну вашу роботу
оцінюйте таким чином: малюєте невеликий кружечок, ділите його олівцем на чотири
рівні частини. Мені все зрозуміло(якщо завдання виконали самостійно, зафарбовуєте
весь кружечок); іноді щось незрозуміло (виконували з підказкою, фарбуєте три
чверті кружечка); часто незрозуміло (
виконували з допомогою, фарбуєте половину) ; зовсім незрозуміло ( не можете
самі виконати, фарбуєте чверть кружечка) Будь ласка, зверніть увагу на це
оцінювання! Це важливо!
Ну а тепер, зарядка (рухатися необхідно), сніданок і чекайте
завдання!
27.04 Понеділок. Починаємо працювати!
1.Читання Тема «З історії винаходів» («Я люблю читати»)
с.77-78
Розпочни роботу зі скоромовки с .77 навчись читати її
швидко(як у тебе вийде)
Прочитай розповідь про М. Фарадея двічі, розкажи, що
прочитав, потім так же опрацюй другу частину.
2. Математика Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у
виразах.
Спочатку всі дивимося коротке відео, намагаємося зрозуміти
Хто працює по друкованих зошитах працює по навчальному
зошиту і відео одночасно
Н .З. с. 44-45 Працюю по відео https://www.youtube.com/watch?v=hIdsSX-xq5I&t=39s
Завдання с .44 письмово , с .45 №6 по бажанню, а задачу №7 у
зошит письмово.
Якщо щось не зрозуміло, звертайтеся до мене!
3. Українська мова Складаю речення. С. 123-124.
Працюємо відповідно відео, виконуємо всі завдання, не
забуваючи позначати: Вправа і номер
4.Дизайн і технології. Тема. Пташка (ліпимо пташку з
пластиліну, або соленого тіста, якщо немає, то можлива аплікація чи малюнок
пташки) Підручник ЯДС с.91 відео пташки з пластиліну
Хто робитиме аплікацію, наберіть у інтернеті «аплікація
пташка з паперу» і виберіть варіант, що підійде ( не вибирайте складні роботи)
Малювання пташки