пятница, 8 мая 2020 г.


08.05 П’ятниця Доброго ранку!
Перед вихідними ще треба трішки попрацювати.
1ЯДС  Завтра 9 травня наша країна відзначає важливу дату – День Перемоги!
Цій даті буде присвячений наш урок.
Розпитайте своїх рідних про ті далекі дні.
2. Мистецтво сьогодні поєднаємо з попереднім уроком.
Слухаємо пісню та виготовимо святкову листівку.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=2CUGMS9yEFE&feature=youtu.be
Шановні дорослі! Допоможіть дітям зробити дев'ятку, а все інше хай пробують самі (виготовлення першої листівки не складне)




3. Українська мова Тема Дослідження будови тексту.


Попрацюй відповідно відео 



https://www.youtube.com/watch?v=EqPbvUN7CS
Уважно прослухай пояснення двічі, виконай письмово вправи 5,9, а 10 вправа для тих, хто не втомився і зможе гарно виконати вправу.
4. Читання Тема В. Правоторова « Хай звучать слова чудові» посібник « Я люблю читати» Навчися читати виразно вірш, виконай завдання до нього. Не забувайте вести читацький щоденник  та читати щоденно дитячі книжки.

среда, 6 мая 2020 г.


1Читання Тема Як створити свою казку
Опрацьовуємо с.134  підручника. Тебе чекає сьогодні цікаве завдання.
Читаємо вірш Л .Костенко Твоє завдання скласти казку про пригоди  дівчаток , яким верба подарувала чарівні сережки. А для початку ознайомся з порадами, як скласти самому казку на с.134
Якщо це завдання тебе не зацікавить або воно важке для тебе, то можеш виконати завдання по посібнику «Я люблю читати» с.93-94 Прочитай  текст  «Де беруться казки» і дай відповіді на питання до нього.
2. Математика Тема Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці
Сьогодні працюємо по відео і виконуємо завдання з відео:
Починаємо виконувати завдання з 1хв22с (усні питання можна пропустити)
Виконуємо усний рахунок, каліграфічні вправи і математичний диктант. Задачі 5 виконуємо в зошит :короткий запис, розв'язування, відповідь . У відео задачі розв'язок записано двома способами: діями і виразом (записуємо одним із способів, на вибір учня) Потім виконуємо порівняння і креслення.


3. Українська мова. Тема Діагностична робота Диктант
Завдання виконуємо самостійно відповідно відео. Диктант пишемо на окремих  двойних листочках.
4.Мистецтво Тема. Просто казка
Ваше завдання намалювати ілюстрацію до казки «Пан Коцький»
Скористайтеся підказками підручника с. 93
5. Фізкультура Використайте завдання попереднього уроку

вторник, 5 мая 2020 г.


05.05 Вівторок Доброго ранку!
1.ЯДС Тема
Ознаки літа в неживій природі
Переглянь відео та дай відповіді на питання:
1)Назви ознаки літа.
2) Які літні явища характерні для неживої природи.
Опрацюй матеріали підручника с.111
Перевір свої знання за посиланням

2.Математика Тема. Досліджуємо таблицю множення числа3, таблицю ділення на 3.
Працюємо по підручнику  с.122-123 відповідно відео
Всі завдання виконуємо усно, крім №5,6, 8. Ці завдання(5,6,8)пишемо в зошит. Обов’язково зробити№7, але виконувати усно.
Перевір знання таблиці 3 за посиланням
А вивчити таблицю допоможе відео
https://www.youtube.com/watch?v=bZgxUgkrYqA

3. Українська мова Тема Добираю заголовок до тексту
Працюємо відповідно відео
У зошит записати вправи 5,8,10.
4. Фізкультура. Розминка для хлопчиків і дівчаток, а потім рухливі ігри на свіжому повітрі!
https://www.youtube.com/watch?v=oLielFYK7tQ&feature=youtu.be

понедельник, 4 мая 2020 г.


04.05  Понеділок Доброго ранку , мої любі! Час навчатися!
1.Читання Тема П. Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Прочитати вірш-казку по підручнику с.131-133, попробуй відповісти на питання до тексту. Повчися виразно читати частину тексту с. 131 зніми відео читання і викинь у групу. https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OA

2. Математика. Тема. Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник . Виконуємо завдання відповідно відео ,але в зошит записуємо лише №4 та №5 (задачі пишемо з коротким записом , розв’язком і відповіддю) https://www.youtube.com/watch?v=I1K3CYSEMAQ
Для тих, кому пояснення у відео незрозуміле, нагадаю те, яке я давала у класі. Визначаємо у виразі найбільше число( при множенні –це добуток, при діленні – ділене, позначаємо кружечком зверху маленьким, а інші числа – це частинки, позначаємо маленьким трикутником) Щоб знайти частинку (вона менша- ділимо), а щоб знайти ціле (воно більше) , значить треба множити.
3.Українська мова. Тема Розпізнаю текст
Завдання виконуємо відповідно відео
https://www.youtube.com/watch?v=lH6xAdAkElk
Уважно слухаємо відео, відповідаємо на питання, а письмово виконуємо словниковий диктант, вправи 4, 10. Пригадай  висновок про текст на с. 125
4. Дизайн і технології Вчимося пришивати ґудзики
Отут, шановні мами і бабусі, попрацюйте, будь ласка, з дітьми. Перш за все треба розказати дітям, що голка-це інструмент праці, а не іграшка. Поводитися з нею треба обережно, не брати до рота, не залишати будь-де, а лише в ігольничку втикати. Голка маленька, але може причинити велику шкоду для людини, тому користуйся нею обережно. А дорослі, будь ласка, прослідкуйте, щоб діти дотримувалися правил безпеки. Зразки виконання роботи у підручнику ЯДС с.105.  Ви повинні навчитися в’язати вузлик на кінці нитки , встромляти нитку в голку та пришити декілька ґудзиків.