четверг, 16 апреля 2020 г.


16.04   Четвер
1.ЯДС  Тема Я в бібліотеці. Я в театрі.
Пригадайте. Яких славетних українців ви знаєте?    Чим прославилися ці люди?
Які місця називають громадськими? Переглянь відео 
https://www.youtube.com/watch?v=mMlVi91LdZ8
Опрацювати матеріали підручника с.95, 96, 97.
Запам’ятай правила поведінки у бібліотеці та театрі та розкажи їх дорослим
2.Математика Тема. Вивчаємо ділення з 0 та1.
Н.З. с. 38, Р.З. с. 18     відео    https://www.youtube.com/watch?v=R3Fmkj4hhdo
По с. 18 звернути увагу на завдання №59 , якщо щось не зрозуміло, звернутися до вчителя. Задачі №61-62 записати в зошит(розв’язування, відповідь), обернені складати не обов’язково
Працюємо з підручником:  https://www.youtube.com/watch?v=tEAiadGbD1Q
Завдання№1,3,4,5 записуємо в зошит , при виконанні завдань у зошиті дотримуємося культури запису, тобто вирази записуємо в 2-3 стовпчики
3.Читання Тема.  «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» статті з ж. «Джміль»   Прочитай, дай відповіді на питання, поміркуй, поговори з дорослими.
4Фізкультура Опрацьовуємо матеріал попереднього уроку.

среда, 15 апреля 2020 г.


15.04 Середа                   Доброго ранку, мої нушенята –бджоленята! Прокидайтеся, вже сонечко встало, то і вам пора за навчання братися.
1.Читання Тема. Робота з періодичними виданнями. Підручник с.124-125
Розглянь виставку журналів, ознайомся з порадами, як читати журнали с.124. Якщо в тебе є дитячі журнали, то попрацюй з ними за завданнями с.125 ,якщо немає, то розглянь дитячий журнал «Крилаті» у підручнику.
 Дай відповіді на питання с.125. Знайди в журналі цікаву статтю, прочитай, розкажи дорослим про що читав. Поділися своїми враженнями від прочитаного. Якщо журналу немає, прочитай с.72 з посібника «Я люблю читати»
2.Математика Тема Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення
Завдання для тих, хто працює по друкованих матеріалах. Спочатку працюємо по Н.З. с.36 виконуємо на листочку №1, потім працюємо згідно відео, №5 виконуємо усно. Наступні завдання виконуємо по Р.З. с.17 – завдання №55-57 повторюємо матеріал, а задачу №58 записуємо розв’язок і відповідь у зошит
Внизу відео для тих, хто працює по підручнику с.112. Завдання виконуємо відповідно до відео. Отже, відкриваємо зошит, підручник, включаємо відео і працюємо. У зошиті письмово каліграфічну хвилинку, №2,4,5(записуємо розв’язування і відповідь) 6.

3. Українська мова Тема  Досліджую спонукальні речення
Готуємо підручник (с.117-118), зошит і працюємо відповідно до відео
https://www.youtube.com/watch?v=p5jgjafeFtM                                                             4. Мистецтво Створюємо мозаїку з кольорового паперу «Зоряна мандрівка» Підручник с.87 дізнайся, що таке мозаїка, а зразок роботи знайдеш на с.88. Якщо ця робота для тебе важка, то створи в техніці мозаїка писанку. Якщо і це не подобається, то намалюй малюнок на тему «Космос» А ще прослухай цікаву пісеньку і попробуй її проспівати.
5. Фізкультура. Опрацьовуємо вправи попереднього уроку




вторник, 14 апреля 2020 г.

14.04   Вівторок. Розпочинаємо навчання.
1 ЯДС  Тема. Які бувають громадські місця.
Спочатку пригадаємо вивчене.  Які державні символи України ти знаєш? Яка столиця України? Які народні символи України! Що таке закон, Конституція? Які права ти знаєш? Обов’язки? Яка мова є державною в Україні?                                     Які місця можна назвати громадськими? Якщо не можеш відповісти, звернися до підручника с.94. Переглянь відео та виконай останнє завдання підручника: розкажи як треба поводитися в громадських місцях. Зверни увагу на мої питання на початку уроку (подібні будуть у діагностичній роботі, якщо не знаєш відповіді, звернися до підручника)
https://www.youtube.com/watch?v=HHglJ8dB6aY

2.Математика. Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.
Н.З. с.34-35.    Підручник с.111
 https://www.youtube.com/watch?v=oxncAL4xHUo  Це відео для тих, хто працює по друкованих матеріалах. Під час усного рахунку записуємо у зошит лише відповіді, потім усно відповідаємо на питання, або слухаємо відповіді, цифру 8 –у зошит, усе інше можна на друкованих листочках. Головне, щоб дитина зрозуміла суть переставного закону і навчилася множити з 1 та 0. Задачі можна усно(якщо дитина легко їх робить, а якщо є труднощі, то краще записати у зошит)

https://www.youtube.com/watch?v=Y64M8vpAwfI&feature=youtu.be  Це відео для тих, хто працює по підручнику, але опрацювання його закінчуємо на фізкультхвилинці, бо далі йде тема наступного уроку. Початок робимо все як у відео, а №5 варто зробити так: 1*8=1+1+1+1+1+1+1+1=8     0*9=0+0+0+0+0+0+0+0+0=0 і потім зробити висновок .На основі висновку робимо №6 у зошит письмово 

3 Українська мова. Тема. Досліджую питальні речення.
По підручнику с.115-116. Користуємося відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=dW_HYLEf4_g
Всі завдання виконуємо як пропонує вчителька з відео. Лише не забуваємо вказувати, яку вправу виконуємо, тобто пишемо: Вправа…  .
4.Фізкультура. Проглянь відео, виконай вправи, які зможеш https://www.youtube.com/watch?v=CqBY-acooGw&fbclid=IwAR0gozAYR_6IBqxznt-WFn9FjoKvD0OCQ7ayFCaCG5jcSUbzSuRik8TWS0Q

воскресенье, 12 апреля 2020 г.

13.04 Понеділок  Доброго ранку! Настав час працювати.
Читання Тема.  Дитячі журнали. «Читання- класні ліки»
Читанка с.123  Що ти знаєш про дитячі журнали? Чи є у тебе дитячий журнал? Який? Що у журналі ти читав?
Прочитай статтю «Читання – класні ліки» Обговори з дорослими питання до статті . На наступний урок підготуй дитячий журнал.
  Перевір своє вміння читати. Хтось із дорослих по годиннику замітить скільки хвилин ти читатимеш цей текст, окремо на листочку нехай замітять паличками помилки(скільки помилок при читанні, стільки поличок), виразність
читання. Після читання тексту, дай відповіді на питання. Звіт про перевірку надіслати вчителю.Звіт
1.Правильність читання- (кількість помилок)-……..
2Виразність (виразно, невиразно)……
3. Розуміння прочитаного(відповідає на питання, частково відповідає, не відповідає на питання, переказує самостійно)….
4.За скільки хвилин прочитав текст.


2. Математика. Тема Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення

Спочатку усний рахунок.

Попрацюй з відео https://www.youtube.com/watch?v=se0EbgDS0IU
Відео урок йде по Н.З, отже, хто працює по друкованих матеріалах с. 32-33 можете працювати паралельно. Завдання 1(усно, по бажанню)
№2,3 (усно), №4 письмово у зошит. Зразок: 64:16=64-16-16….
С. 33 №6 задачі записати(обернені лише усно і лише по бажанню)
Діти обов’язково повинні проговорювати вголос, запропоновані завдання у відео.
Підручник. Спочатку працюємо по відео, проговорювати обов’язково читання виразів. С. 110 №5 задачу записати в зошит,№6 розв’язати в зошит(але розв’язуємо вивченими способами, а не рахуємо у стовпчик) Зразок: 16*6=16+16+16+16+16+16=          ,33:11=33-11-11-11=

3. Українська  мова. Тема. Досліджую розповідні речення
https://www.youtube.com/watch?v=E_F-3KFv9ng Завдання виконувати відповідно до відео уроку.
Виконати письмово Впр.4, 10
4 Дизайн і технології ми виконали на канікулах.