четверг, 26 марта 2020 г.

Сьогодні п'ятниця - останній день тижня. 27.03. Давайте попрацюємо!
1 Тема.Читання В. Лучук "Тільки мама", Л.Українка "На зеленому горбочку"
Навчись виразно читати вірш В.Лучука (прочитай декілька разів), дай відповіді на питання, до вірша Прочитай вірш Л.Українки, дай відповіді на питання, зверни увагу на рими у вірші, повчися читати вірш виразно. Послухай пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=W_aOoDyN46w Розкажи про свої враження від пісні.
Прочитай один з віршів на камеру, вишли відео у групу.
2.Мистецтво. Тема. Великодня радість. Повтори пісні минулого уроку( послухай, поспівай). Послухай пісню за посиланням
https://www.google.com.ua/search?client=opera&q=Пісня+писанка+М.Бурмаки&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Створи свою писанку , зразки знайдеш у підручнику "Мистецтво" с.78 , можеш створити писанку за своїм задумом (малюнок, аплікація на вибір)
3 Українська мова Розвиток зв'язного мовлення " Дружба- найдорожчий скарб.
Розвиток мовлення     
Дружба – найдорожчий скарб
1.Прочитай речення. Запиши їх у такому порядку, щоб вийшов текст. Добери до тексту заголовок.
     Вони допомагали їй виконувати домашні завдання.
Наталочка захворіла.
Після хвороби Наталя не відстала у навчанні.
Марійка та Ліза провідували  подружку.
4.ЯДС Тема Поведінка на природі навесні. Пригадай діагностичну роботу, повтори матеріал, з яким відчував труднощі під час написання роботи.
Опрацюй по підручнику с.80-81, розкажи дорослим правила поведінки на природі весною, користуючись малюнками с.81. Намалюй один плакат на вибір 
"Не зривай первоцвітів!", або "Не чіпай пташиних гнізд".


26.03 Привіт, мої розумники! Настала пора працювати.
1 ЯДС  Пишемо діагностичну роботу                                                    Діагностична робота № 5  
                                                                                                    Прізвище_______________________      клас______                       дата_______________
                                                    ПРИРОДА НАВЕСНІ
                                                                       Варіант 1
                                      І. Завдання 1- 3   з вибором однієї правильної відповіді
  1.Як називається пора року, під час якої вся природа прокидається від сну?
А літо
Б зима
В осінь
Г весна

   2. Як називається рух льоду за течією під час танення річок; рух шматків льоду по річці?
А потепління
Б проталина
В льодохід 

3. Познач явище,яке характерне для дерев і кущів навесні.                                                           А  сокорух                                                                                                                                                   Б  пожовтіння листя                                                                                                                                     В  листопад



                                   ІІ. Завдання 4-6 з вибором декількох  правильних  відповідей
     4. Знайди весняні  зміни у живій природі. Випиши потрібні букви.
А)⃝  сонце піднімається все вище над горизонтом
б)⃝ розвиток бруньок  , розпускання листків , цвітіння
в)⃝  птахи відлітають у теплі краї
г)⃝  танення снігу , льодохід , повінь
д)⃝ Дерева прокидаються від зимового сну, сокорух
е)⃝ у березні жовтіє листя
5. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.
А  Травень                      1.Поява листя на деревах і кущах.

Б  Квітень                        2. Початок сокоруху у дерев.

В Березень                      3. Цвітіння садів

    6. Впишіть ознаки весни у прочитаний вами текст…

  Сонце з кожним днем усе вище ___________________________. Дні стають ________________На річках починається
_____________  . Милуйся весняними рослинами , але ____________________ їх
для букетів !

V. Завдання 7 відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
7. Склади речення , як доглядати за деревами навесні. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тема. Математика Знайомимося із арифметичною дією множення.
Переглянемо відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=9KIgITWSJrk
Виконуємо завдання по підручнику. №2, 3-усно ,правило прочитай декілька разів, розкажи його собі.  №4 письмово, №5 письмово: 5*7=5+5+5+5+5+5+5=35 і т.д.
Якщо не все зрозумів, відео можна прослухати повторно.
А тепер відпочинок з руханкою https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU
Друковані зошити  Спочатку відео урок. с.26 №2,3 (усно) №4 письмово на карточці, опрацювати правило, прочитати декілька разів, розповісти собі  . Далі с.12   №37,38 на карточці письмово, №39 виконуєте ,якщо ви невпевнено розв'язуєте такі вирази і хочете потренуватися, тобто по бажанню; задачу№40 пишете у зошит, це обов'язкове завдання.Нарешті, руханка посилання вище.
Читання  Тема.  В. Сухомлинський "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії" с.117
Прослухай оповідання по відео https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw Попробуй сам прочитати краще від хлопчика. Дай відповіді на питання підручника.
Відгадай загадку  Дзвіночки-перлинки на ніжці тоненькій Такі запашні і тендітні такі. В широкому листі, немов у гіллі Ховають від сонця голівки свої. 
Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-konvaliyu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua   Прочитай казку ще раз попробуй розказати її комусь із дорослих.
4Фізкультура. Завдання попереднього уроку виконай.

среда, 25 марта 2020 г.

25.03  Сьогодні день такий чудовий! Сонечко пригріває! Надіюся ви вже встали, зробили зарядку поснідали і готові працювати.
1. Математика. Діагностична робота. №5
Отже, беремо двойний листочок, підписуємо.
                 25 березня
Діагностична робота №5
1 .Знайди значення виразу різними способами
           41-8=
2 Знайди значення виразів.
80-7=            67+3=
34+7=           56-8=
3.Знайди значення виразу різними способами(бажано 4 способи)
37+49=
4.Знайди значення виразів
80-36=        43+18=
65+30=        72-34=
5.Обчисли зручним способом
34+17+6=                  71+3+9=
6.Порівняй вирази
      52+23.....52+28
       62-5....62-8

7 Розв'яжи задачу.
У першій печері живе 19 кажанів, у другій -на 5 більше, а в третій- на 6 менше, ніж у другій. Скільки кажанів живе у третій печері?
8.Встав пропущені знаки арифметичних дій, щоб утворились істинні рівності.
5...3...9=11            19...5....9=5

Не забудь оцінити свою роботу смайликом
2Читання. Тема Л. Костенко "Перекинута шпаківня" Читаємо скоромовку. 
(Виразно, напівголосно, у помірному темпі, потім швидко, потім дуже швидко).
Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
– Ти не вмієш так, як я
Так, так як ти, не вмію я
Опрацювати с.116   Пригадай, що таке рими (с. 70), виконай завдання до твору
3. Українська мова.  Тема Ознайомлення з терміном "частини мови" Розрізнення частин мови за питаннями. Прослухай урок за посиланням
www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWa
Виконую вправи. Впр.1(усно), впр.2 (усно), впр3 (письм.)
Відпочинь з руханкою  https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
Впр.7(усно), впр.8 (письм.)   впр.12 письмово, частини мови визначаємо усно
4. Мистецтво.Тема Великодня радість.    
Послухай пісні, попробуй проспівати одну із них.
https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4
https://www.youtube.com/watch?v=ZlXsvT3VSUo
Якщо захочеш, можеш потанцювати
5. Фізкультура. Виконай вправи попереднього уроку, потанцюй з роботом, пограй у м'яча

вторник, 24 марта 2020 г.

24.03 Вівторок. Доброго ранку всім!. Розпочинаємо навчання.
1 ЯДС Тема Праця людей навесні. Весняні свята. 
Повторимо: 1. Назви весняні місяці.
                      2.Пригадай весняні явища:відлига, льодохід, повінь (с.70 )
                       3.Ознаки весни в житті рослин :сокорух, брунька (с.71-72)
                       4. Весняні явища в житті тварин с.75( слова Наталочки)
Переглянемо презентацію:
                       https://naurok.com.ua/prezentaciya-vesnyani-turboti-lyudey-150104.html
Опрацюємо матеріал  с. 78 (запам'ятаємо основні види весняних робіт)
Пригадаємо весняні свята ( 8 Березня , Великдень, День Перемоги, День матері), розкажіть як ви їх святкували минулого року
2. Математика Тема. Розв'язуємо задачі . Нагадую: працюємо або по підручнику, або по друкованих зошитах (друковані матеріали) на ваш вибір.
Завдання по підручнику .с. 106 №1 Записати в зошит, обчислити, з'ясувати, де сума однакових доданків, а де різниця, однакових чисел, №2- розглянути малюнки, розказати двічі задачу (щоб краще зрозуміти), записати в зошит розв'язування і відповідь, складання обернених задач не обов'язкове.№3,4, накреслити, використовуючи олівець і лінійку, записати приклад, як знаходили відповідь(2+2+2+2+2=10(см). №5 з'ясувати до якої задачі підійде вираз, записати номер задачі.
Завдання по друк. зош. с .24 №1 на карточці, №2,3 у зошитах, схеми креслимо олівцем, с.10-№29 необов'язково(лише якщо дитина розуміє сама, як виконувати завдання), № 30 перевірку не робити, якщо важко можна зробити лише 2 стовпчики, №31 (тут все зрозуміло), № 32 (одна задача на вибір, запис у зошит) Отже, у зошиті повинно бути 3 задачі, все інше на карточці.
3 Українська мова  Сьогодні у нас діагностична робота. Мами, просьба: максимум самостійної роботи дітей, підказка не пряма, а така, щоб спрямувати  дитину, на самостійну думку.
Беремо двойний листочок з середини зошита, оформляємо роботу і обов'язково зберігаємо роботу . Пишемо: 24 березня
Діагностична робота
Прізвище, ім'я
Діалог Складаємо, записуємо, дотримуючись правил запису діалогу.


Уяви, що  на прогулянці, у дворі, ти побачив  незнайомого хлопчика (незнайому  дівчинку) і  тобі  захотілося  з ним (з нею) познайомитися.

Орієнтовний план діалогу
1.     Привітання.
2.     Знайомство.
3.     Як  потрапив до цього двору.
4.     Де буде жити.
5.     Задоволення  від знайомства.


          Склади діалог, використовуючи  план.
Записати,  прочитати, тобто перевірити , оцінити свою роботу смайликом і надіслати фото вчителю, оригінал зберігати для портфоліо.
Фізкультура. Подивіться відео, вправи вам знайомі, виконайте ті, які зможете.
https://www.youtube.com/watch?v=1Pi1yiVDPA8, пограйте з м'ячем, пострибайте з скакалкою. 

понедельник, 23 марта 2020 г.

23.03 Понеділок  Продовжуємо навчання.
Читання Тема. Медіапроект "Класна газета" Прочитати вірш на с.115. Створити допис, або відео побажання чи відео повідомлення для однокласників і викинути у вайберну групу, так ми зможемо побачити один одного і поспілкуватися.Тема допису чи відео: "Чим цікавим я займаюся під час карантину? Поради  друзям.", "Мої побажання однокласникам", "Як я навчаюся під час карантину" (одне на вибір) Допис чи повідомлення короткі на 3-4 речення. Бажана самостійність і творчість дітей.
2.Математика. Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа. Робота по підручнику. с. 105 №1 (по бажанню, усно) №2 (усно складаємо задачі, у зошит запис розв'язування і відповідь), №3,4 усно Пограйся і підготуйся до діагностичної роботи  Гра за посиланням               https://learningapps.org/8140357 Далі завдання, для тих, хто працює по друк. зошитах.
Друковані матеріали (надалі друковані зошити) с.22 (Навчальний зошит) виконуємо 1,3,4 (2 по бажанню),  с.23 №5(обвести потрібне), №6 письмово: 14+14+14+14+14=70,  49-7-7-7-7-7-7-7=0 іт.д., №7,8 побажанню. Гра за посиланням стосується всіх.
Відпочинь, потанцюй https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
3.Українська мова. Тема. Повторення і закріплення знань про службові слова.
Пригадай, що таке діалог. (Розмова двох і більше осіб. Кожне висловлювання називається реплікою. Кожна репліка пишеться з нового рядочка і починається рисочкою)

Уявіть,  що ви - пташки, горобчик і синичка, які прилетіли  до годівнички. Про що б ви розмовляли?

Опорні слова: смачний, дозволь,  приєднатися, пригощайся.

Приклад  діалогу
- Добрий день, горобчику!
- Добрий  день, синичко, синя птичко!
- Бажаю смачного обіду.
- Дякую.
- Будь ласка, дозволь приєднатися до тебе.
- Сідай на край  годівнички і пригощайся.
- Дякую. З великою радістю  пообідаю
Поспостерігай за написанням діалогу, спиши його в зошит, правильно розміщуючи. Підкресли в діалозі службові слова, пригадай, як їх писати з іншими словами.
4.Дизайн і технології. Виготовлення весняної аплікації (творчість і фантазія дитини)