1 .Читання Діагностична
робота. Читання вголос. Текст "Золоті бджоли"
Мето.
Методика
проведення. Велика просьба: зняти
читання на відео і переслати мені, якщо є змога. Але при цьому, оцінювання (яке
є внизу проводять батьки: пишуть критерії і результати, тобто спосіб читання-
підкреслюєте; правильність читання – позначаєте паличками кількість слів, в
яких допущено помилку при читанні; виразність
- читає виразно, частково виразно, невиразно; розуміння – повне,
часткове, не розуміє; швидкість читання – записуєте скільки слів дитина
прочитала за 1хв, а потім за скільки хв прочитала весь текст. На відео знімати читання з першого разу, а не
після тренування. Мені важливо почути , як діти читають на даний час.
2.
Математика. Тема Перевіряємо множення та ділення. Досліджуємо таблиці на8 і 9.
Повторимо
перевірку додавання і віднімання(пригадайте ці дії взаємопов’язані). С.135
підручника №1 66+28=94 перевірка
94-66=28, або 94-28=66; 71-46=25 25+46=71(ці вирази у зошит не записуємо)
наступні два вирази записуємо у зошит і пишемо перевірку.
Подібно
перевіряємо і множення та ділення. №2
7*8=56(множення перевіряємо діленням) 56:7=8 або 56:8=7. Запишіть вираз
7*6=… і його перевірку.
№3 35:5=7 (ділення перевіряємо множенням) 5*7=35, запишіть
вираз 49:7=… і перевірку.
Розв’яжіть
задачі №5 із коротким записом у зошит.
Відпочиньте
і попрацюйте з таблицями с.136 Усно розібрати №2 (робота вам знайома по
попередніх таблицях) Письмово виконайте №5 і№6. №3 можна розібрати по бажанню
Перевірте себе https://learningapps.org/9087757
3.Українська мова Тема Повторення Виконати вправи з картки.