среда, 20 мая 2020 г.


1 .Читання  Діагностична робота. Читання вголос. Текст "Золоті бджоли"
Мето.

Методика проведення.  Велика просьба: зняти читання на відео і переслати мені, якщо є змога. Але при цьому, оцінювання (яке є внизу проводять батьки: пишуть критерії і результати, тобто спосіб читання- підкреслюєте; правильність читання – позначаєте паличками кількість слів, в яких допущено помилку при читанні; виразність  - читає виразно, частково виразно, невиразно; розуміння – повне, часткове, не розуміє; швидкість читання – записуєте скільки слів дитина прочитала за 1хв, а потім за скільки хв прочитала весь текст.  На відео знімати читання з першого разу, а не після тренування. Мені важливо почути , як діти читають на даний час.
2. Математика. Тема Перевіряємо множення та ділення. Досліджуємо таблиці на8 і 9.
Повторимо перевірку додавання і віднімання(пригадайте ці дії взаємопов’язані). С.135 підручника №1   66+28=94 перевірка 94-66=28, або 94-28=66;  71-46=25     25+46=71(ці вирази у зошит не записуємо) наступні два вирази записуємо у зошит і пишемо перевірку.
Подібно перевіряємо і множення та ділення. №2  7*8=56(множення перевіряємо діленням) 56:7=8 або 56:8=7. Запишіть вираз 7*6=… і його перевірку.
№3  35:5=7 (ділення перевіряємо множенням) 5*7=35, запишіть вираз 49:7=… і перевірку.
Розв’яжіть задачі №5 із коротким записом у зошит.
Відпочиньте і попрацюйте з таблицями с.136 Усно розібрати №2 (робота вам знайома по попередніх таблицях) Письмово виконайте №5 і№6. №3 можна розібрати по бажанню                                         Перевірте себе https://learningapps.org/9087757
3.Українська мова Тема Повторення Виконати вправи з картки.

                                                                       


19.05 Доброго дня!
1.ЯДС Тема ..Червона книга України. Природа і людина.
Прочитай с. 128-129 по підручнику. Переглянь відео
Закріпи свої знання по підручнику с. 130 -139. Не лише читай, а і розглянь малюнки

2.МатематикаТема  Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.
Працюємо по відео, по підручнику це с.133
№1,2 усно , задачі №3 записуємо короткий запис,  розв’язування і відповідь. Зверніть увагу на запис відповіді (це важливо)
Таблицю опрацьовуємо по відео https://www.youtube.com/watch?v=nLmmL_oW1sM
Важливо уважно розібрати завдання 2 усно, №3 і №6 письмово, №5 не виконуємо.
Отже, у вас у зошиті буде запис двох задач та№4 і 6. Правильно оформляйте запис завдання 6 (у відео показано). З таблиці вам треба запам’ятати три випадки: 7*7, 7*8, 7*9, інші випадки ви уже вчили


3 Українська мова. Тема. Повторення
Це не діагностична  робота, це підготовка до неї, тому завдання виконуємо у зошиті. Там є відповіді, зупиняємо відео, відповідаємо, запускаємо відео і відразу ж звіряємо. Якщо правильно пишемо +, якщо ні, то виправляємо і ставимо -. Завдання діти виконують самостійно, батьки не повинні допомагати! Хай самі себе перевірять, що вони засвоїли

4.Фізкультура Порухайтеся!


понедельник, 18 мая 2020 г.


18.05 Понеділок До канікул залишилося два тижні. Але ще треба попрацювати
1Читання Тема М. Пономаренко «Суниці для Лесі»
Посібник « Я Люблю читати»  с.113-114 Прочитай двічі текст , виконай завдання до нього.

2. Математика Тема Вивчаємо кратне порівняння . Досліджуємо таблицю множення числа 6, таблицю ділення на 6.
Опрацювати матеріал по відео (все виконуємо усно, нічого не записуємо)
https://www.youtube.com/watch?v=a915V-USaSY&feature=youtu.be
Потім по підручнику розв’язуємо задачі с.131 №4 Зверніть увагу: у першій задачі відповідь починаємо писати словами – на…. метрів ширина; у другій задачі – у… разів ширина.
Далі досліджуємо таблицю 6
https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc
Зверніть увагу вам потрібно запам’ятати лише 4 випадки (тобто 6*6, 6*7, 6*8, 6*9) інші випадки ви уже знаєте.
По підручнику опрацьовуємо с.132 №2 усно, №3 письмово
І закріплюємо знання таблиці по відео або сорбонках
https://www.youtube.com/watch?v=RW7X0Tvx8go
3.Українська мова Тема Удосконалюю текст
Працюємо по відео
https://www.youtube.com/watch?v=pPAzfq_9nTg

Письмово виконуємо вправи, які пропонуються у відео, але якщо хтось втомився писати, то вправи №4,5 можна виконати усно, а не писати. А писати впр. 2 і 9-10.
4 Технології і дизайн Аплікація з пластиліну. Бджілка на лузі.
Підручник ЯДС с. 125 (можна замінити малюнком або створити фортецю с. 115, якщо вдома є лего)