среда, 22 апреля 2020 г.


23.04 Четвер  Сьогодні день книги!
Подивимося відео присвячене книгам.

1.     Читання. Тема Чи розуміють тварини одна одну? «Я люблю читати»
С.75-76. Прочитай. Чи цікаві тобі були ці відомості? Розкажи дорослим , що запам’ятав.
      2.Математика Тема Діагностична робота №6
Виконуємо на окремих листочках і зберігаємо для портфоліо

Діагностична робота№6  Дата 23.04                 П.І…………………………
1.     Як називаються компоненти та результат дії   ділення?
А     Множник, множник, добуток
Б     Зменшуване, від’ємник, різниця
     В     Ділене, дільник, частка

2.     Обери рядок, у якому правильно замінено суму однакових доданків  6 + 6 + 6 + 6 + 6 добутком
А     5 • 6
Б     6 • 5
В     6 • 6

3.     Яка дія є оберненою до дії ділення?
А    Віднімання                                 
Б     Додавання
В     Множення

4.     Порівняй математичні вирази:
24 : 1 Y  24 : 24
Який знак потрібно поставити у квадратик?
А       >
Б       <
В       =

            5.  В Оленки є 5 купюр по 10 гривень. Обери дію, яка дозволить дівчинці визначити  скільки у неї є грошей?
         А       5 + 10 + 5 + 10+ 5 +10 + 5
     Б       10 + 10+ 10 + 10 + 10
     В       5 +5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 +5 +5 +5 
7.         Прочитай задачу і розв’яжи:
Учні посадили 4 ряди вишень по 8 дерев у кожному ряду. Скільки всього дерев посадили учні?
        

8. Обчисли



2×0           3×1          4×10     3×10          100:10   3:3             25×1        64:64      0:100 
    



Завдання для мене були

дуже легкі
легкі
важкі
Мені потрібна була допомога
Самоаналіз










3 Українська мова Тема. Визначаю головні слова в реченні.
Почнемо урок з відео
Виконуємо усно впр. 6, а вправу 7 письмово, вправа 9 (усно) впр. 11 письмово.
4. ЯДС Тема. Взаємозв’язки України з іншими країнами
Переглядаємо відео, нічого записувати не потрібно.
Прочитай по підручнику с.103 Коротко розкажи про що читав.


22.04 Середа Доброго ранку! Час працювати!
1.Читання. Тема « Наші мудрі друзі – енциклопедії» с128-129
       1.Прочитайте уважно статтю. Розкажи, як ти зрозумів, що таке енциклопедії. Про що може йти мова у тематичних енциклопедіях? Як треба читати енциклопедії?
       2.Прочитай текст «Поклоніння вогню», дай відповіді на питання. Виконай завдання для уважних читачів. Скільки разів у тексті вжито слово Сонце?
Розкажи дорослим, чи подобаються тобі енциклопедії і чому.
        3.Повчися читати текст виразно і без помилок.
2.Математика Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини
Сьогодні всі працюємо по одному відео, тут розглянуто матеріал і по друкованих матеріалах і по підручнику (спочатку робота по навчальному зошиту, а потім по підручнику) Розглянуто багато задач. Прошу все уважно вислухати, щоб зрозуміти матеріал, а він складний. Записати у зошит лише задачі про тата, який купляв картоплю, завдання 3,4 по відео(приклади на повторення – записують лише ті в кого є карточки, інші працюють усно). Далі йдуть задачі з підручника – знову всім прослухати(писати не потрібно).Після роботи з відео, ті хто працював по підручнику, виконують письмово в зошиті №4 всі приклади. Отже, у вас у всіх у зошитах буде записана задача і обернені до неї та приклади(але приклади будуть різні) Відео внизу.
3.Фізкультура.Матеріал попередніх уроків.
4.Мистецтво. Тема. Мандрівка рідним краєм.
Знайомство з українськими народними піснями. Слухання
Вивчаємо пісню «Квітковий садочок» Л.Ратич


вторник, 21 апреля 2020 г.


21.04  Вівторок Свята пройшли. Настав час працювати.
ЯДС Тема. Різноманітність людей  у світі
Давайте пригадаємо вивчене і виконаємо самостійну роботу(виконуємо на листочку і подаємо звіт)
1Наша Батьківщина-……….
2.Урочиста пісня держави
                А)веснянки
                 Б)гімн
                  В)герб
3Наше село має назву…….
4Державний символ, який символізує мирну працю і достаток-……..
5Які права дитини ти знаєш? (запиши)
6Кого з відомих українців ти знаєш? (запиши 3-4 прізвища)
7 В яких громадських місцях ти бував?
Переходимо до теми уроку. Опрацюємо с.100-101, 102. Зробіть висновок. На планеті є різні країни, народи. Вони мають різні звичаї, мови, культури.  Ми повинні їх поважати.
2.Математика. Тема. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10

Н.З. с.40-41 Проглядаємо відео і паралельно виконуємо завдання. Починаючи з №2. Намагаємося правила не завчити, а зрозуміти, як виконувати дії. Задача: розв’язок і відповідь пишемо у звичайний зошит( відповідь починаємо словом на…)Якщо щось не зрозуміло, звертайтеся до мене.
Підручник с. 114 Слухаємо відео (одне для обох груп) і переходимо до роботи по підручнику, починаючи з №2.(усно) №3(письмово зразок: 7*10=70  70:7=10  70:10=7- у вас вийде 4 стовпчики) №4 усно, №5 письмово.
3. Українська мова Тема. Розрізнення окличних і неокличних реченьЗавдання виконуємо відповідно відео (письмово у зошиті впр.3,5,7 , а впр 6 для бажаючих.
4. Фізкультура
Ну і звичайно вправи з м'ячем і скакалкою.
https://www.youtube.com/watch?v=uoSTiRAaxZI