!8.01 Доброго ранку! Ми розпочинаємо навчання. Отже, порядок дій такий.
1.Підйом.
Просипаємося- бажано порухатися, краще під веселу музику. Водні процедури.
2.Сніданок.
3Туалет
4.Одягаємося,
готуємо навчальні приладдя до уроку математики:
підручник Математика ч.2, звичайний зошит, друкований зошит, ручка, олівець,
лінійка. 5. О8.30 буде посилання у вайберній групі, о 8.35 починаємо
урок математики.
Тема. Розв’язування задач на кратне
порівняння двох добутків .До уроку розкрити підручник ч.2 с.6-7,
Розкрити звичайний зошит, записати число 18 січня, розкрити друкований зошит ч.1 с.57 і приготувати
декілька листочків(будь- яких, розміром зі шкільний зошит та фломастер, яким
будете писати відповіді на мої питання і показувати мені на екран)
6.Відеоурок триватиме 15 хв. За цей час ми розглянемо по
підручнику завдання№1,2 усно та №3 письмово. Для самостійної роботи
пропонуватиму №219,218.Ці завдання ви повинні виконати у друкованому зошиті та
вислати мені фото. Домашнє завдання: №214 виконати у звичайному зошиті, а
схему- таблицю можна зробити на чорновику та №217 виконати 4 рівняння на ваш
вибір
7.Перерва.
Вода, туалет, підготовка до уроку читання, на якому ви будете самостійно
виконувати мої завдання. Підготувати підручник
8. Читання.
Тема Вступ до розділу «Як не любити свій край» с.80-81
Розглянути
мал с.80 Чи пов’язані ці малюнки з розділом? Прочитати текст. Дати відповіді на
мої питання. Чим малюють картини
художники, а чим створюють образи письменники? Про що читатимете у цьому
розділі? Які завдання будете виконувати?
С.80
Вивчити вірш напам’ять « Рідний край» Гринько В .Розказати вірш батькам, які
мені напишуть, як ви справилися із завданням
9.Урок
української мови. 10.25 початок, заходимо по посиланню. До уроку готуємо зошит,
підручник, відкрити на с.78, у зошиті записати число 18 січня
Тема.
Розрізняю іменнники – назви істот і неістот. Урок у онлайн 15хв, а решту 25хв. працюємо самостійно.
На уроці ми опрацьовуємо вправу1 (усно) познайомимося з правилом. Вправа 3 -розбираємо
на уроці, запис самостійно. Вправа 5 працюємо з учителем. , а висловлювання
записуємо самостійно. . Д.З Вправа 7, вивчити правило .Написання деяких слів з
вправи7 ви знайдете у вправі 5.
Якщо
ви по якійсь причині не могли зайти на урок, то можете вивчити матеріал по
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rB1eLpo33vk
10. Велика
перерва. Обід
11Мистецтво
Тема Ранкова прогулянка. По
підручнику с.64. Повторити пісні за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=EOpeR7iaxvk
https://www.youtube.com/watch?v=wpeO9atMSH8
Пригадайте
як ви ліпили в школі сніговика і намалюйте, як ви це робили. Цю роботу ми
присвятимо сніговику, адже сьогодні День Сніговика. Малюнок викинути у групу. 12.
Технології і дизайн. Виготовлення
ляльки-мотанки
https://www.youtube.com/watch?v=0ED5D8pm8K0
з тканини
https://www.youtube.com/watch?v=y1yX59r-Ql0
із паперових серветок
Робите
ляльку за вашим задумом, а не обов’язково як у відео. Зразки виготовлення є і в
підручнику ЯДС с.12 частина2.
І
для тих, кому це завдання буде занадто важким, то виготовте аплікацію про
сніговика. Зразок я даю, але ви можете самі пофантазувати. Роботи
сфотографувати і мені прислати.
Ваші уроки
закінчуються о 13.15.