среда, 20 мая 2020 г.


1 .Читання  Діагностична робота. Читання вголос. Текст "Золоті бджоли"
Мето.

Методика проведення.  Велика просьба: зняти читання на відео і переслати мені, якщо є змога. Але при цьому, оцінювання (яке є внизу проводять батьки: пишуть критерії і результати, тобто спосіб читання- підкреслюєте; правильність читання – позначаєте паличками кількість слів, в яких допущено помилку при читанні; виразність  - читає виразно, частково виразно, невиразно; розуміння – повне, часткове, не розуміє; швидкість читання – записуєте скільки слів дитина прочитала за 1хв, а потім за скільки хв прочитала весь текст.  На відео знімати читання з першого разу, а не після тренування. Мені важливо почути , як діти читають на даний час.
2. Математика. Тема Перевіряємо множення та ділення. Досліджуємо таблиці на8 і 9.
Повторимо перевірку додавання і віднімання(пригадайте ці дії взаємопов’язані). С.135 підручника №1   66+28=94 перевірка 94-66=28, або 94-28=66;  71-46=25     25+46=71(ці вирази у зошит не записуємо) наступні два вирази записуємо у зошит і пишемо перевірку.
Подібно перевіряємо і множення та ділення. №2  7*8=56(множення перевіряємо діленням) 56:7=8 або 56:8=7. Запишіть вираз 7*6=… і його перевірку.
№3  35:5=7 (ділення перевіряємо множенням) 5*7=35, запишіть вираз 49:7=… і перевірку.
Розв’яжіть задачі №5 із коротким записом у зошит.
Відпочиньте і попрацюйте з таблицями с.136 Усно розібрати №2 (робота вам знайома по попередніх таблицях) Письмово виконайте №5 і№6. №3 можна розібрати по бажанню                                         Перевірте себе https://learningapps.org/9087757
3.Українська мова Тема Повторення Виконати вправи з картки.

                                                                       


Комментариев нет:

Отправить комментарий