23.03 Понеділок Продовжуємо навчання.
1 Читання Тема. Медіапроект "Класна газета" Прочитати вірш на с.115. Створити допис, або відео побажання чи відео повідомлення для однокласників і викинути у вайберну групу, так ми зможемо побачити один одного і поспілкуватися.Тема допису чи відео: "Чим цікавим я займаюся під час карантину? Поради друзям.", "Мої побажання однокласникам", "Як я навчаюся під час карантину" (одне на вибір) Допис чи повідомлення короткі на 3-4 речення. Бажана самостійність і творчість дітей.
2.Математика. Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа. Робота по підручнику. с. 105 №1 (по бажанню, усно) №2 (усно складаємо задачі, у зошит запис розв'язування і відповідь), №3,4 усно Пограйся і підготуйся до діагностичної роботи Гра за посиланням https://learningapps.org/8140357 Далі завдання, для тих, хто працює по друк. зошитах.
Друковані матеріали (надалі друковані зошити) с.22 (Навчальний зошит) виконуємо 1,3,4 (2 по бажанню), с.23 №5(обвести потрібне), №6 письмово: 14+14+14+14+14=70, 49-7-7-7-7-7-7-7=0 іт.д., №7,8 побажанню. Гра за посиланням стосується всіх.
Відпочинь, потанцюй https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
3.Українська мова. Тема. Повторення і закріплення знань про службові слова.
Пригадай, що таке діалог. (Розмова двох і більше осіб. Кожне висловлювання називається реплікою. Кожна репліка пишеться з нового рядочка і починається рисочкою)
Поспостерігай за написанням діалогу, спиши його в зошит, правильно розміщуючи. Підкресли в діалозі службові слова, пригадай, як їх писати з іншими словами.
4.Дизайн і технології. Виготовлення весняної аплікації (творчість і фантазія дитини)
1 Читання Тема. Медіапроект "Класна газета" Прочитати вірш на с.115. Створити допис, або відео побажання чи відео повідомлення для однокласників і викинути у вайберну групу, так ми зможемо побачити один одного і поспілкуватися.Тема допису чи відео: "Чим цікавим я займаюся під час карантину? Поради друзям.", "Мої побажання однокласникам", "Як я навчаюся під час карантину" (одне на вибір) Допис чи повідомлення короткі на 3-4 речення. Бажана самостійність і творчість дітей.
2.Математика. Тема. Додаємо і віднімаємо однакові числа. Робота по підручнику. с. 105 №1 (по бажанню, усно) №2 (усно складаємо задачі, у зошит запис розв'язування і відповідь), №3,4 усно Пограйся і підготуйся до діагностичної роботи Гра за посиланням https://learningapps.org/8140357 Далі завдання, для тих, хто працює по друк. зошитах.
Друковані матеріали (надалі друковані зошити) с.22 (Навчальний зошит) виконуємо 1,3,4 (2 по бажанню), с.23 №5(обвести потрібне), №6 письмово: 14+14+14+14+14=70, 49-7-7-7-7-7-7-7=0 іт.д., №7,8 побажанню. Гра за посиланням стосується всіх.
Відпочинь, потанцюй https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
3.Українська мова. Тема. Повторення і закріплення знань про службові слова.
Пригадай, що таке діалог. (Розмова двох і більше осіб. Кожне висловлювання називається реплікою. Кожна репліка пишеться з нового рядочка і починається рисочкою)
Уявіть, що ви -
пташки, горобчик і синичка, які прилетіли
до годівнички. Про що б ви розмовляли?
Опорні слова: смачний,
дозволь, приєднатися, пригощайся.
Приклад діалогу
- Добрий день, горобчику!
- Добрий день,
синичко, синя птичко!
- Бажаю смачного обіду.
- Дякую.
- Будь ласка, дозволь приєднатися до тебе.
- Сідай на край
годівнички і пригощайся.
- Дякую. З великою радістю пообідаюПоспостерігай за написанням діалогу, спиши його в зошит, правильно розміщуючи. Підкресли в діалозі службові слова, пригадай, як їх писати з іншими словами.
4.Дизайн і технології. Виготовлення весняної аплікації (творчість і фантазія дитини)
Комментариев нет:
Отправить комментарий