24.03 Вівторок. Доброго ранку всім!. Розпочинаємо навчання.
1 ЯДС Тема Праця людей навесні. Весняні свята.
Повторимо: 1. Назви весняні місяці.
2.Пригадай весняні явища:відлига, льодохід, повінь (с.70 )
3.Ознаки весни в житті рослин :сокорух, брунька (с.71-72)
4. Весняні явища в житті тварин с.75( слова Наталочки)
Переглянемо презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vesnyani-turboti-lyudey-150104.html
Опрацюємо матеріал с. 78 (запам'ятаємо основні види весняних робіт)
Пригадаємо весняні свята ( 8 Березня , Великдень, День Перемоги, День матері), розкажіть як ви їх святкували минулого року
2. Математика Тема. Розв'язуємо задачі . Нагадую: працюємо або по підручнику, або по друкованих зошитах (друковані матеріали) на ваш вибір.
Завдання по підручнику .с. 106 №1 Записати в зошит, обчислити, з'ясувати, де сума однакових доданків, а де різниця, однакових чисел, №2- розглянути малюнки, розказати двічі задачу (щоб краще зрозуміти), записати в зошит розв'язування і відповідь, складання обернених задач не обов'язкове.№3,4, накреслити, використовуючи олівець і лінійку, записати приклад, як знаходили відповідь(2+2+2+2+2=10(см). №5 з'ясувати до якої задачі підійде вираз, записати номер задачі.
Завдання по друк. зош. с .24 №1 на карточці, №2,3 у зошитах, схеми креслимо олівцем, с.10-№29 необов'язково(лише якщо дитина розуміє сама, як виконувати завдання), № 30 перевірку не робити, якщо важко можна зробити лише 2 стовпчики, №31 (тут все зрозуміло), № 32 (одна задача на вибір, запис у зошит) Отже, у зошиті повинно бути 3 задачі, все інше на карточці.
3 Українська мова Сьогодні у нас діагностична робота. Мами, просьба: максимум самостійної роботи дітей, підказка не пряма, а така, щоб спрямувати дитину, на самостійну думку.
Беремо двойний листочок з середини зошита, оформляємо роботу і обов'язково зберігаємо роботу . Пишемо: 24 березня
Діагностична робота
Прізвище, ім'я
Діалог Складаємо, записуємо, дотримуючись правил запису діалогу.
1 ЯДС Тема Праця людей навесні. Весняні свята.
Повторимо: 1. Назви весняні місяці.
2.Пригадай весняні явища:відлига, льодохід, повінь (с.70 )
3.Ознаки весни в житті рослин :сокорух, брунька (с.71-72)
4. Весняні явища в житті тварин с.75( слова Наталочки)
Переглянемо презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vesnyani-turboti-lyudey-150104.html
Опрацюємо матеріал с. 78 (запам'ятаємо основні види весняних робіт)
Пригадаємо весняні свята ( 8 Березня , Великдень, День Перемоги, День матері), розкажіть як ви їх святкували минулого року
2. Математика Тема. Розв'язуємо задачі . Нагадую: працюємо або по підручнику, або по друкованих зошитах (друковані матеріали) на ваш вибір.
Завдання по підручнику .с. 106 №1 Записати в зошит, обчислити, з'ясувати, де сума однакових доданків, а де різниця, однакових чисел, №2- розглянути малюнки, розказати двічі задачу (щоб краще зрозуміти), записати в зошит розв'язування і відповідь, складання обернених задач не обов'язкове.№3,4, накреслити, використовуючи олівець і лінійку, записати приклад, як знаходили відповідь(2+2+2+2+2=10(см). №5 з'ясувати до якої задачі підійде вираз, записати номер задачі.
Завдання по друк. зош. с .24 №1 на карточці, №2,3 у зошитах, схеми креслимо олівцем, с.10-№29 необов'язково(лише якщо дитина розуміє сама, як виконувати завдання), № 30 перевірку не робити, якщо важко можна зробити лише 2 стовпчики, №31 (тут все зрозуміло), № 32 (одна задача на вибір, запис у зошит) Отже, у зошиті повинно бути 3 задачі, все інше на карточці.
3 Українська мова Сьогодні у нас діагностична робота. Мами, просьба: максимум самостійної роботи дітей, підказка не пряма, а така, щоб спрямувати дитину, на самостійну думку.
Беремо двойний листочок з середини зошита, оформляємо роботу і обов'язково зберігаємо роботу . Пишемо: 24 березня
Діагностична робота
Прізвище, ім'я
Діалог Складаємо, записуємо, дотримуючись правил запису діалогу.
Уяви, що на
прогулянці, у дворі, ти побачив
незнайомого хлопчика (незнайому
дівчинку) і тобі захотілося
з ним (з нею) познайомитися.
Орієнтовний план діалогу
1.
Привітання.
2.
Знайомство.
3.
Як потрапив до цього двору.
4.
Де буде жити.
5.
Задоволення від знайомства.
Склади
діалог, використовуючи план.
Записати, прочитати, тобто перевірити , оцінити свою роботу смайликом і надіслати фото вчителю, оригінал зберігати для портфоліо.
Фізкультура. Подивіться відео, вправи вам знайомі, виконайте ті, які зможете.
https://www.youtube.com/watch?v=1Pi1yiVDPA8, пограйте з м'ячем, пострибайте з скакалкою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий