среда, 25 марта 2020 г.

25.03  Сьогодні день такий чудовий! Сонечко пригріває! Надіюся ви вже встали, зробили зарядку поснідали і готові працювати.
1. Математика. Діагностична робота. №5
Отже, беремо двойний листочок, підписуємо.
                 25 березня
Діагностична робота №5
1 .Знайди значення виразу різними способами
           41-8=
2 Знайди значення виразів.
80-7=            67+3=
34+7=           56-8=
3.Знайди значення виразу різними способами(бажано 4 способи)
37+49=
4.Знайди значення виразів
80-36=        43+18=
65+30=        72-34=
5.Обчисли зручним способом
34+17+6=                  71+3+9=
6.Порівняй вирази
      52+23.....52+28
       62-5....62-8

7 Розв'яжи задачу.
У першій печері живе 19 кажанів, у другій -на 5 більше, а в третій- на 6 менше, ніж у другій. Скільки кажанів живе у третій печері?
8.Встав пропущені знаки арифметичних дій, щоб утворились істинні рівності.
5...3...9=11            19...5....9=5

Не забудь оцінити свою роботу смайликом
2Читання. Тема Л. Костенко "Перекинута шпаківня" Читаємо скоромовку. 
(Виразно, напівголосно, у помірному темпі, потім швидко, потім дуже швидко).
Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню:
– Ти не вмієш так, як я
Так, так як ти, не вмію я
Опрацювати с.116   Пригадай, що таке рими (с. 70), виконай завдання до твору
3. Українська мова.  Тема Ознайомлення з терміном "частини мови" Розрізнення частин мови за питаннями. Прослухай урок за посиланням
www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWa
Виконую вправи. Впр.1(усно), впр.2 (усно), впр3 (письм.)
Відпочинь з руханкою  https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
Впр.7(усно), впр.8 (письм.)   впр.12 письмово, частини мови визначаємо усно
4. Мистецтво.Тема Великодня радість.    
Послухай пісні, попробуй проспівати одну із них.
https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4
https://www.youtube.com/watch?v=ZlXsvT3VSUo
Якщо захочеш, можеш потанцювати
5. Фізкультура. Виконай вправи попереднього уроку, потанцюй з роботом, пограй у м'яча

Комментариев нет:

Отправить комментарий