13.04
Понеділок Доброго ранку! Настав час
працювати.
Читання Тема. Дитячі журнали. «Читання- класні ліки»
Читанка
с.123 Що ти знаєш про дитячі журнали? Чи
є у тебе дитячий журнал? Який? Що у журналі ти читав?
Прочитай
статтю «Читання – класні ліки» Обговори з дорослими питання до статті . На
наступний урок підготуй дитячий журнал.
Перевір своє вміння читати. Хтось із дорослих
по годиннику замітить скільки хвилин ти читатимеш цей текст, окремо на листочку
нехай замітять паличками помилки(скільки помилок при читанні, стільки поличок),
виразність
читання.
Після читання тексту, дай відповіді на питання. Звіт про перевірку надіслати
вчителю.Звіт
1.Правильність
читання- (кількість помилок)-……..
2Виразність
(виразно, невиразно)……
3. Розуміння
прочитаного(відповідає на питання, частково відповідає, не відповідає на
питання, переказує самостійно)….
4.За скільки хвилин прочитав текст.
2.
Математика. Тема Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та
ділення
Спочатку
усний рахунок.
Відео урок
йде по Н.З, отже, хто працює по друкованих матеріалах с. 32-33 можете працювати
паралельно. Завдання 1(усно, по бажанню)
№2,3 (усно),
№4 письмово у зошит. Зразок: 64:16=64-16-16….
С. 33 №6
задачі записати(обернені лише усно і лише по бажанню)
Діти
обов’язково повинні проговорювати вголос, запропоновані завдання у відео.
Підручник.
Спочатку працюємо по відео, проговорювати обов’язково читання виразів. С. 110
№5 задачу записати в зошит,№6 розв’язати в зошит(але розв’язуємо вивченими
способами, а не рахуємо у стовпчик) Зразок: 16*6=16+16+16+16+16+16= ,33:11=33-11-11-11=
3. Українська
мова. Тема. Досліджую розповідні речення
https://www.youtube.com/watch?v=E_F-3KFv9ng Завдання виконувати відповідно до відео уроку.
Виконати письмово Впр.4, 10
4 Дизайн і технології ми виконали на канікулах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий