понедельник, 4 мая 2020 г.


04.05  Понеділок Доброго ранку , мої любі! Час навчатися!
1.Читання Тема П. Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Прочитати вірш-казку по підручнику с.131-133, попробуй відповісти на питання до тексту. Повчися виразно читати частину тексту с. 131 зніми відео читання і викинь у групу. https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OA

2. Математика. Тема. Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник . Виконуємо завдання відповідно відео ,але в зошит записуємо лише №4 та №5 (задачі пишемо з коротким записом , розв’язком і відповіддю) https://www.youtube.com/watch?v=I1K3CYSEMAQ
Для тих, кому пояснення у відео незрозуміле, нагадаю те, яке я давала у класі. Визначаємо у виразі найбільше число( при множенні –це добуток, при діленні – ділене, позначаємо кружечком зверху маленьким, а інші числа – це частинки, позначаємо маленьким трикутником) Щоб знайти частинку (вона менша- ділимо), а щоб знайти ціле (воно більше) , значить треба множити.
3.Українська мова. Тема Розпізнаю текст
Завдання виконуємо відповідно відео
https://www.youtube.com/watch?v=lH6xAdAkElk
Уважно слухаємо відео, відповідаємо на питання, а письмово виконуємо словниковий диктант, вправи 4, 10. Пригадай  висновок про текст на с. 125
4. Дизайн і технології Вчимося пришивати ґудзики
Отут, шановні мами і бабусі, попрацюйте, будь ласка, з дітьми. Перш за все треба розказати дітям, що голка-це інструмент праці, а не іграшка. Поводитися з нею треба обережно, не брати до рота, не залишати будь-де, а лише в ігольничку втикати. Голка маленька, але може причинити велику шкоду для людини, тому користуйся нею обережно. А дорослі, будь ласка, прослідкуйте, щоб діти дотримувалися правил безпеки. Зразки виконання роботи у підручнику ЯДС с.105.  Ви повинні навчитися в’язати вузлик на кінці нитки , встромляти нитку в голку та пришити декілька ґудзиків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий