04.05 Понеділок Доброго ранку , мої любі! Час
навчатися!
1.Читання
Тема П. Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Прочитати
вірш-казку по підручнику с.131-133, попробуй відповісти на питання до тексту.
Повчися виразно читати частину тексту с. 131 зніми відео читання і викинь у
групу. https://www.youtube.com/watch?v=pqx8tEsj1OA
2.
Математика. Тема. Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник . Виконуємо
завдання відповідно відео
,але в зошит записуємо лише №4 та №5 (задачі пишемо з коротким записом ,
розв’язком і відповіддю) https://www.youtube.com/watch?v=I1K3CYSEMAQ
Для
тих, кому пояснення у відео незрозуміле,
нагадаю те, яке я давала у класі. Визначаємо у виразі найбільше число( при
множенні –це добуток, при діленні – ділене, позначаємо кружечком зверху
маленьким, а інші числа – це частинки, позначаємо маленьким трикутником) Щоб
знайти частинку (вона менша- ділимо), а щоб знайти ціле (воно більше) , значить
треба множити.
3.Українська мова. Тема Розпізнаю текст
Завдання виконуємо відповідно відео
https://www.youtube.com/watch?v=lH6xAdAkElk
Уважно слухаємо відео, відповідаємо на питання, а
письмово виконуємо словниковий диктант, вправи 4, 10. Пригадай висновок про текст на с. 125
4. Дизайн і
технології Вчимося пришивати ґудзики
Отут,
шановні мами і бабусі, попрацюйте, будь ласка, з дітьми. Перш за все треба
розказати дітям, що голка-це інструмент праці, а не іграшка. Поводитися з нею
треба обережно, не брати до рота, не залишати будь-де, а лише в ігольничку
втикати. Голка маленька, але може причинити велику шкоду для людини, тому
користуйся нею обережно. А дорослі, будь ласка, прослідкуйте, щоб діти
дотримувалися правил безпеки. Зразки виконання роботи у підручнику ЯДС с.105. Ви
повинні навчитися в’язати вузлик на кінці нитки , встромляти нитку в голку та
пришити декілька ґудзиків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий